الشاعر حسان البروة.يكتب
"""اغنيه"""
حبيبي ليه باعوني
وادو نار شجوني
وراحوا ليه فاتوني
وسالت فيض دموعي
واه من نار عذابي
ومر كاس شرابي
كفايه من مئاسي
أخبي ليه وداري
ورايح له وتاني
اجدد في الاماني
ندهلي رحت جاري
بفرحه وبأغاني
وكل الناس لاموني
ياريت يعذروني
في حبي و يرحموني
بداري نار شجوني
حبيبي ليه باعوني
حسان البروه
المحامي
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق